Als u ondersteuning wilt bij de klachtenprocedure of meer informatie over de klachtmogelijkheden, kunt u ook contact opnemen met het Advies en Klachtbureau Jeugdzorg (AKJ). Als u een klacht heeft kan het AKJ u als vertrouwenspersoon hierin bijstaan. Het AKJ is bereikbaar op www.akj.nl of telefonisch via 088-5551000.
Klachten
Hoe wilt u uw klacht indienen?
Via onderstaand klachtenformulier
Om contact met u te kunnen opnemen, is het nodig dat u een telefoonnummer en/of e-mailadres invult.
Op het ingevulde e-mailadres ontvangt u een bevestiging van uw klacht.
Telefonisch
U belt met de klachtenfunctionaris van Veilig Thuis via het centrale nummer van Regio Gooi en Vechtstreek: (035) 692 64 44.
Per post
U richt uw schriftelijke klacht aan:
- Regio Gooi en Vechtstreek, Antwoordnummer 569, 1400 VB Bussum
(postzegel is niet nodig)
Klachtenformulier
Met dit formulier dient u een klacht in tegen Veilig Thuis Gooi en Vechtstreek.Alle vragen in dit formulier zijn verplicht.
Klachtenregelingen
Voor de klachtenregelingen verwijzen wij u naar de website van Regio Gooi en Vechtstreek waar Veilig Thuis onderdeel van uitmaakt.